×

Ստեփան Աբրահամյանը, Դավիթ Հովհաննիսյանը եւ Գոռ Ղազարյանը Լուսանկարը՝ ARARAT

Բարմենական թիմը «ARARAT Apricot»-ով ոչ ալկոհոլային կոկտեյլ կպատրաստի

ARARAT Craft & Twist Team-ի անդամներ Ստեփան Աբրահամյանը, Դավիթ Հովհաննիսյանը եւ Գոռ Ղազարյանը կունենան իրենց առաջին «գեսթ շիֆթ»-ը եւ միասին կհայտնվեն մեկ բարի հետեւում։ Նոյեմբերի 4-ին նրանք կհյուրընկալվեն Bar Phoenix-ում՝ պատրաստելու ARARAT-ի հիմքով նոր կոկտեյլներ։

Բարմենական թիմի անդամ Ստեփան Աբրահամյանը GatsroVino-ի հետ զրույցում ասել է, որ «եթե համեմատականներ տարվեն ֆուտբոլի հետ, ապա ARARAT Craft & Twist Team-ը «Հայաստանի հավաքականն է», որի անդամներն ուզում են, որ այն «գեսթ շիֆթերով» հանդես գա ոչ միայն Հայաստանում, այլեւ արտերկրում»։
 
ARARAT-ի համերը

«Ես, Դավիթն եւ Գոռը աշխատում ենք տարբեր բարերում` երբեւէ միասին նույն բարի հետեւում չենք աշխատել, բայց երեքիս համար մեծ պատիվ է լինել ARARAT-ի բարմենական թիմում։ Նոյեմբերի 4-ին ներկայացվելիք չորս կոկտեյլները ստեղծելիս հաշվի ենք առել ինչպես այն մարդկանց մոտեցումը, ովքեր սիրում են նորություններ, նոր զգացողություններ, այնպես էլ նրանց, ովքեր նախընտրում են հին ու բարի դասական տարբերակները»,- ասել է բարմենը։

Ստեփան Աբրահամյանը պատմել է, որ նոր կոկտեյլների համար օգտագործելու են «ARARAT Coffee», «Ani» եւ «ARARAT Apricot» խմիչքները: Մասնավորապես, «ARARAT Apricot»-ով պատրաստելու են ոչ ալկոհոլային կոկտեյլ։

«Դրա բաղադրությունից հեռացնելու ենք ալկոհոլը՝ պահպանելով համահոտային մյուս որակները։ Չեմ ցանկանա պատմել բոլոր կոկտեյլների մասին, այլ խորհուրդ կտամ ներկա գտնվել երեկոյին եւ փորձել դրանք»,- ասել է նա։

Կոկտեյլ, թե՞

«Կան մարդիկ, որոնք սիրում են անընդհատ նոր բաներ փորձել, այցելել նոր տեղեր, սակայն կան նաեւ այնպիսի մարդիկ, ովքեր սիրում են հին ու բարի կլասիկան», - պատմում է Ստեփանը։

Ստեփան Աբրահամյանը Լուսանկարը՝ ARARAT


«Հատուկ հետազոտության տվյալներ ձեռքիս տակ չունեմ, բայց որպես բարմեն, ով ամեն օր գործ ունի անմիջական սպառողի հետ, կարող եմ վստահաբար փաստել, որ աշխարհում աճող միքսոլոգիայի միտումը արձագանքում է նաեւ Հայաստանում։ Սրան նպաստող գործոններից են մեր մասնագիտական պրպտումները եւ նոր առաջարկները այցելուներին։ Երեւանի զազ-փառատոնի շրջանակներում հանդես ենք գալու ARARAT Jazz Night բացարձակ նոր կոկտեյլով, որը լինելու է սահմանափակ», - ավելացնում է բարմենը։  

Միտումներին հավասար քայլող բրենդը

Ստեփան Աբրահամյանն ասում է, որ ժամանակակից բարմենը պետք է լինի տնտեսագետ, մարկետոլոգ, մի քիչ քիմիկոս, ֆիզիկոս, օժտված լինի կազմակերպչական հմտություններով, շատ ճանապարհորդի, հետ չմնա ալկոհոլային ոլորտի նորություններից եւ միտումներից: Նրա խոսքով՝ ARARAT-ն էլ ժամանակակից ալկոհոլային թրենդներին հավասար քայլող բրենդ է։

«Բոլոր այն բարմենները, որոնք կոկտեյլ են պատրաստում ARARAT-ի արտադրանքով, շատ լավ հասկանում են, որ իրենք օգտագործում են ամբողջ հետխորհրդային տարածաշրջանի միակ բրենդը, որն ունի նման որակ եւ ճանաչում գրեթե ամբողջ աշխարհում, ինչը շատ ոգեւորիչ է»,- ասել է նա։

Անի Խչոյան

Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:

Կարդալ ավելին