Երեւանի կոնյակի գործարանի (ԵԿԳ) «Արարատ Ապրիկոտի» եւ «Արարատ Սուրճի» առաջին տարվա վաճառքի ծավալները գերազանցել են բոլոր կանխատեսումները։
Այդ մասին Մեդիամաքսին տված հարցազրույցում ասել է Երեւանի կոնյակի գործարանի գործադիր տնօրեն Սերգեյ Խաչատրյանը:
«Հիմա մենք ապրում ենք բացարձակ նոր աշխարհում, որը հաճախ համեմատության եզր չունի նախորդի հետ։ Այսօր որոշ իմաստով աշխարհը հիշեցնում է կամակոր դեռահասի։ Փոխվել են մարդկանց նախասիրությունները եւ սովորույթները, նրանց պահանջները, բայց սա սպառողի հետ երկխոսության մեջ բերում է նոր բովանդակություն», - ասել է Սերգեյ Խաչատրյանը: Նա նշել է, որ «Արարատ Ապրիկոտի» եւ «Արարատ Սուրճի» հաջողությունները թիմին ուժ են տալիս հաղթահարել բազմաթիվ դժվարությունները։
«Իմ մոտեցումը սա է՝ մենք ամեն օր նույն բանը չպետք է նույն ձեւով անենք։ Պետք է լինել ճկուն, դա է դիմակայելու եւ հաջողությունների հասնելու գրավականը։ Ինքդ քեզ պետք է ամեն օր պետք է կատարելագործես, եւ ինչու ոչ, գերազանցես», - ասել է
Սերգեյ Խաչատրյանը:
Հարցազրույցն ամբողջությամբ կարդացեք այս հղումով:
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: